Spara spara... ^^

Just nu sitter jag och funderar på vad 'pinnarna' som man lägger efter sina varor på rullbandet (i affären) heter?? ^__^
 Om du vet eller har en teori så KOMMENTERA!! :'3

Jag håller på att spara till en dator, det går sådär... 8D Suck. Förhoppningsvis får jag ihop lite pengar till nu när jag fyller år ? OwO Jag längtar som *** tills min fööödelsedag nu!! Det är... är... sju (?) veckor kvar bara!!! JIIIIIIEEEEEJJ!! :D =)  Jag önskar mig:

• Ett skissblock
• Stiftpennor
• Pengar
• En apa

Lite bilder:






Mina pengar är sparade i en legoplast-skattkista x)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej galenbloggare en Apa?

2011-05-13 @ 16:18:33
Postat av: CT

Jaoo, öfc :D

Apor är bääst x) Små. Kram =)

2011-05-14 @ 10:57:54
URL: http://litengalenskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0