Med sötisen ^__^

För någon vecka sedan var jag med blåsfisken Tove, och vi bakade cupcakes, me like...! <: De blev ofantligt svarta... Konstigt, vad kan det bero på? O.o De blev sjukligt brända, men vi kom fram till att de inte smakade bränt. Så vi lekte sjukhus och reparerade dem med hjälp av heltäckande 'frosting' och strössel! De blev skitgoda öfc :D

RESULTAT:






 <----- Smet, det godaste :P




 <---- Jag, men mig får man inte smaka på! D: Då är du illa ute...



Yomyom! ^^  <---- Söt blåsfisk som rör om i söt smet.



 <---- Ailen med konstig min håller i en plåt med cupcakes ♥

  <---- Awesome wannabe inte-alls-brända cupcakes.
 <---- Suddig bild som ska föreställa muffinsen.
 <---- Cupcakes!!

 <---- Snyggisformarna :D

Och sista bilden: 

 

Kommentarer
Postat av: Tha Awesome Vildkatt :33

näämen :D Det e ju DUU som e en blåsfisk!! <333333

2011-05-12 @ 20:59:20
URL: http://thaawesomevildkatt.blogg.se/
Postat av: tha awesome vilkatt

Nämen <33 Sötnöt du vara :)) Det är faktiskt du som e en blåsfisk!! Jag vara Tha Awesome Vildkatt :D

2011-05-12 @ 21:01:11
URL: http://thaawesomevildkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0