Med Idaa..!! :D

Idag  har jag och Ida varit, och vi satte nästan eld på hennes micro!! :O Vi skulle tina upp en cremé fraisheburk *staving* i micron, men glömde att det var aliminium, så det satte eld (en liten låga)!! Jag fick panik, Ida drog ut sladden och öppnade micron och sprang och hämtade en granne. Jag öppnade fönstret och det rök omkring massa sotfnul i luften. Idas granne hjälpte till att få ut burken och tillslut löste det sig c:

Efter den dramatiska händelsen fikade vi- jag åt en biskvi och Ida ett vaniljhjärta- och sedan lekte vi kurragömma o lite ute ;) En fågel sket på Idas ben x) hhahaha :D På torsdag ska jag med Ida ut till hennes sommarstuga!! Jippiekayeej :D Så det blir bad i poolen och annat bus... MOHAHAHAHHAH!! *host* eh.. hihi?



HEj svEj linGon.. Äh, det blev inte bra -.-'



Kommentarer
Postat av: Maffomaten ^^ öfc!!

men Cajsa Toove dååhh!! inte leka pyroman i idas microo!!! 8'D

2011-06-10 @ 15:27:28
URL: http://mofazaiscool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0