Hej nya lilla blogg!

Hej, nu kommer jag här med en liten blogg.
Detta är min... öhhh... *tänker* andra blogg! Gud vad komplicerat att tänka ut (absolut), suck :• Lilla CT Awesome af Coolast är inte speciellt logisk, huh? Owo
Förövrigt är jag sjuukt smart, eller hur?? *tystnad, en artig harkling hörs* Men är man smart så är man!  Hm, det där lät otroligt poetiskt. :) Ja. Mm. Självklart. NEJ, DET LÄT F*N INTE POETISKT ETT SKIT DITT SMARTHEAD ALÀ CT!! GAAAAAAAAAAAAHHH!!!
Ah, juste, blogginlägget. Idag har jag varit i en rabiat tråkig byggnad som kallas skola. x)


*Skola kan syfta på en avgränsad riktning inom en religion eller en vetenskaplig eller estetisk disciplin, se skolbildning.


En skola är en plats där elever får utbildning under handledning av lärare. Ordet "skola" kan också betyda läromedel, vanligen i instrumentspel. Med exempelvis "pianoskola" åsyftas således inte i första hand en plats där man lär sig spela piano utan en bok med noter och systematiska pedagogiska anvisningar.

Skolledning är ett begrepp som används för att beskriva de som har det yttersta ansvaret för en skolas verksamhet. Oftast används begreppet om lite större skolor där det finns flera rektorer och en skolchef eller liknande. Skolledningen består då av skolchefen och rektorerna.*


*Citat ur Wikipedia. hahahahah, jag är för rolig! :'3 Och yees, ganska ego.

Och i den så kallade skolan där det är meningen att man ska lära sig saker (ah, hjälp!) så hade vi en del geografi, musik och matte. Fun.
På musiken kollade vi på Sound of Music 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0