Varit hos frisören och tappat cremé fraiche (inte hos frisören) :│

HEj dÄR darLiNg :)
Idag har jag varit med Tea (azumtea.blogg.se) och vi har b.la hållt till nere vid KBF med hästarna<3 Ponnierna var skitsura på varandra Ówo  FY PÅ ER, MAN SKA VARA SNÄLL :o Felicia o Olivia var där också, Teas kompisar ;D Och så har Tea och jag trackasserat min dator lite, hehe ;)
Sen skulle jag till frisören. Jag ville ha håret lite uppklippt :) Blev nöjd! Tea o jag köpte godis också ^^
Hemma sedan så har vi ätit tacooos, gött =) MEN. När jag skulle ställa in guackamolen *stavning*, tacosåsen och cremé fraichen i kylen så staplade jag crem.. Äsch, det är jobbigt att skriva, så skriver CF. I alla fall, jag staplade CFen ovanpå tacosåsen, och såklart gled den av och landade på golvet, utan lock. Den ganska stora mängden CF splattades upp på väggarna, och på mitt ben. Bildbevis:


Nyklippt...


Smarthead..








Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; jag ska skriva ut receptet lite senare idag :) Så håll utkik :D

2011-06-22 @ 10:21:00
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Tove Hermansson

nämen klumpeduns!! klippningen blev skitbra ju! :)

2011-06-22 @ 11:56:03
URL: http://moaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0