Snart till Idehult!

Får se hur uppdateringen blir de här veckorna i Idehult, men vi kan hoppas att den blir okej ;)

Ja, igår sov bästa kompisarna över hos mig - i mitt tält (6mannatält) i trädgården- och vi hade jättekul! Vi åt typ hur mkt chips som helst.. Heheh <': Vi flummade en hel del, somnade kanske vid ett. Tove och jag sov i det minde rummet på en dubbelluftmadrass, och Stajna och MaffoMaten i det lite större ^^. MaffoMaten och Stajna halshögg massa zoo-apor (godis) och de f*s jättemycket, de skapade en lite gaskammare... MOahhAhahahA!
Måste packa nu, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maffomaten ^^ öfc!!

Hahaha, men ni hjälpte ju till att halshugga dom!!! :DD ps. jag tog den sista MED huvud! MOHAHAHAHAHA på diiig!!! <3

2011-06-12 @ 07:17:50
URL: http://mofazaiscool.blogg.se/
Postat av: Tove Hermansson

HAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHA LOL! <'33

2011-06-12 @ 13:41:28
URL: http://muaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0