Förlåt. För. Sjukt. Dålig. Uppdatering.

Näe förlåt, har inte bloggat sedan dan innan midsommarafton. Även om ni inte bryr er (vilket jag inte tror att ni gör)  så ursäktar jag mig. Jaop, vi har firat med  47 personer (!), mammas och Teddes kompisar. Men när jag väl tänker på det så känns det inte att det var så många..? :o Jaja, det var det iallafall. Fast då ingår massa SMÅ barn, som är runt ett år gamla, så det är kanske därför -.-' <':
JAG FYLLER ÅR PÅ TORSDAG. F*n vad GÖTT :D<3 :'}
Jah, och då kommer Fikapooolarn, MaffoMaten, Stajna och My :) Vi ska tälta ^^

Kommentarer
Postat av: bella

följ gärna min blogg :)

2011-06-27 @ 12:10:53
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0