Förlååt!

Suck. Hmpf. Arrhh. Suck. Förlåt.

Förlåt, bloggade inte igår :S Dumma mej! Vänta lite... Dumma mej? Ja juste, mamma o jag hade liten filmkväll och kollade på Vampaire Suck (parodi på Twilight) och Dumma mej. Här är lite vad jag tyckte om dem:

DUMMA MEJ - Animerad familefilm.
_____________________________________________________________________________________

Fantastiskt gullig och söt film! Handlingen var jättebra och genomtänkt, och animeringen finfin. Rolig film som jag gärna ser igen ;)

☺☺☺☺☺ │  5 smileysar av 5! Toppenrulle.

_____________________________________________________________________________________

Vampaire Suck- Parodi, engelskt tal med svensk text.

En rätt sjuk film, som sagt en parodi på den enormt bra serien Twilight. Visst, det var ganska kul, men ingen jag tror att jag ser igen. Skådespelarna spelade sina roller bra, och tjejen som spelade Bella regerade över sitt minspel :) 

☺☺☺ │ 3 smileysar av 5 

Bilderna som jag utlovat från Idas lantställe kommer här :



 <---- Rolig min på mig och Ida, men                                                                                                         bara ignorera det :)











   <---- Ida, hennes lillasyrra o hennes                                                                                                      kompis :)











  <---- Ser ut som om jag är 4 år -.-'

 <--- Ida








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0