Hey :)) <---- Dubbelhaka xD

HAR HAFT FULLT UPP- OCH DÄRMED INGET BLOGG :(
Har varit hos Uffe o Birgitta på Öland i deras sommarstuga... Så fin- älskar den stugan!
Det är som ett litet sagohus! Där ska jag bo när jag blir gammal x) Har bilder som kommer, men kan inte fixa jöst nu.
I deras stuga badade vi, chillade, spelande sjukt mkt fotboll, spelat krocket (jag vann mot grymt motstånd!) , sprungit i den vita sanden vid vattnet som bara är ca 50 meter från deras stuga och bränt mig i facet. Men det har lagt sig under natten så nu är det brunt :D
Aop, saknar Ester.. :'( Men mamma tar ju hand om henne :'} ni är så gulliga som kommenterar! :D tack <3
See ya babes :)

Kommentarer
Postat av: elise andersson ♥

Tack så mycket, din också ! :)

2011-07-28 @ 12:28:34
URL: http://eliseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0