Emilia gästbloggar <':

HHHEJ (a'

Sitter hos CT och har precis gjort ett litet sött hus åt hennes lilla ursöta guldhamster Ester.
Naw.. gulligt namn, eller hur?! (:
Iallafall, vi ska vill ta en tur till marknaden ?
CT tjatar om att hon är så *JÄTTEJÄTTE* godissugen, så vi får väl gå snart ;)
Jag börjar nog också bli ganska sugen..
Haha, nu sitter hon och räknar ner för hon tycker det tar så lång tid !
Men det har ju bara tagit nån minut 88D
Nu ska jag publicera my awesome inlägg & efter det ska vi spela sims.
SEEN EFTER DET CT, DÅ SKA DU FÅ DITT MUMSIGA SNASK GODISMOOONSTER!!! :D<3'

pppuuss&kraaam

//eeemilia(L)'



Kommentarer
Postat av: Ottilia

Ester är ett så himla gulligt namn!

Min lilla kisse heter ju Esther<3.

2011-07-22 @ 18:13:15
Postat av: Maffomaten (matilda för er som tydligen är lite tröga :P)

Haru' fått lilla Ester nu!? :DD

2011-07-22 @ 18:51:03
URL: http://mofazaiscool.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar till ditt inlägg på min blogg:

Tjaa jag tycker det ;D

2011-07-22 @ 19:39:07
URL: http://mofazaiscool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0