Egen laptop!

Har köpt en dator nu som jag sparat till i ett halvår! :D *ler som en tönt, dansande på rosa moln - ritad i manga* Datorn kostade 4444:- och är en najsig 15tummare, märke: HP :D =) photos comes later 8)
Inatt sov några kompisar över hos mig, det vaer jättemysigt, förutom att MaffoMaten vaknade kl 4 och väckte ALLA ANDRA, men jag som var skittrött låg i koma och 'somnade' om. Under tiden trackasserade de mig medan jag halvsov. Så j***vla dryga... Det var sjukt jobbigt. Snart kommer Teddes föräldrar, see ya! :D
Pöss från Flumfisar'n :)

Kommentarer
Postat av: Maffomaten = den som väckte alla andra kl.03.45 :D

läs 'namnet' så för står du..

jag kan skriva det här också för att va tydlig.

Jag väckte faktiskt alla kl.03.45 ;D så det så..!

2011-07-19 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0