Matilda 'maffoMaten' gästbloggar!

Tjooooooooo!! heheheh :DD xDD
Tha Maffomaten talar..!
Ja och CT har typ precis kommit från Pissviken där vi har baaaadat xDD kanske inte såå intressant.. menmen.. :P
tjaaa... just nu sitter CT och radera bilder från hennes kamera.. (Jag får inte kolla.. :p) tja.. asså jag har typ inget att skriva om.. :P JO! vi ska typ gå och grilla med CT's grannar fast de e typ sen..
Men ni kan ju ta och kolla in min Blogg :D www.mofazaiscool.blogg.se :DDDDD
Men nnu sitter CT och typ *jag vet att jag säger 'typ' gaaaanska många  ggr.. :P* biter mej!!!!! ring 112 NUU NEJ NEJ föresten gör inte det.....
Men nu dampar CT så jag måste ta hennne nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0